روز امتحان
عروسی
شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 18:43 :: نويسنده : دوماد



نظرات شما عزیزان:

hadis
ساعت2:23---14 مرداد 1392


نـــاز بـانو
ساعت16:46---27 تير 1392
زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را


Mohsen
ساعت18:00---26 تير 1392
سلام آق دومـــــاد، وب قشنگ و متفاوتی داری. ممنون که لینکم کردی، منم لینکت کردم. خوش باشی آقا دومـــــــــــــاد
پاسخ:سلام ممنون


Moein
ساعت17:25---26 تير 1392
سلام وبلاگ فوق العاده ای داری ممنون که به وبلاگ خوتون سر زدید.
پاسخ:سلام مرسی خواهش میکنم


jesika
ساعت17:10---26 تير 1392
سلام اقا داماد!!! من جسیکام وبلاگ موریارتی جنایتکار مشاور.دستور داده بودین اوومدم.امیدوارم بازم افتخار بدین بیاین
پاسخ:سلام باشه چشم بازم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1